Selasa, 17 Januari 2012

Mamaku berulang tahun.

Tiada kata seindah ucapan seorang Ibu...
Tiada hias seindah senyuman seorang Ibu...
Tiada petuah seindah nasehat seorang Ibu...
dan tiada luka seperih tangisan seorang Ibu...

Tiada kata yang dapat aku rangkai kembali untuk mengungkap setitik antara aku, Mama dan waktu. Semuanya beranjak begitu cepat ketika aku mulai tumbuh dewasa dan menjadi gadis kecilmu yang penuh tawa dan canda. Semua pengorbanan telah kau goreskan pada setetes keringat yang selalu ku lihat di dahimu selepas bekerja. Tak dapat aku berkata lebih indah dari terima kasih untuk segala pahat jerih payahmu dalam kehidupanku karena aku tak tahu kata2 yang lebih. You are special, Mom. 
Dalam rangka hari kelahiranmu, tak banyak yang dapat aku berikan. Hanya sebuah Doa yang indah setiap pagi menjelang dan matahari memancarkan sinarnya. I LOVE U MOM.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

 

Ninis Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates